CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, November 18, 2010

no idea

no idea.. tak tahu lah kenapa.. lama dah tak updatekan, bukan saja-saja. tapi tak ada idea sebenarnya. nak cerita pasal apa, nak gebang pasal benda apa, nak gosip pasal siapa. boleh dikata kan, my life tak seindah mana lately ni.. banyak benda perlu difokus dan difikirkan. kadang-kadang rasa macam nak menangis je sepanjang hari, jauhkan diri dari orang, mengenang nasib sorang-sorang, dan tanya berulang kali, kenanpa jadi benda-benda macam ni kat saya. tapi.. ini mungkin sedikit ujian dari Yang ESA.. bersabar dan berusaha mungkin jalan yang terbaik. persoalan yang utama, mampukah saya? mampu ke saya terus bersabar, tersenyum palsu, gelak yang kosong, dan hidup macam ni?
mampu ke saya? jalan macam tak ada apa-apa berlaku, gembira macam saya je dalam dunia ni, ketawa seakan msalah adalah mainan.. mampu ke? saya tak rasa saya mampu..
saya tahu. tapi.. it happened to me.

No comments: