CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, October 15, 2010

Rindu+Sedih

melihat dari sudut pandangan sekarang...
memang banyak benda yang buat saya rasa sangat sunyi dan sepi..
ayat nak bangang.. olait.. tukar..
saya rasa sunyi dan sendiri.. derrrr.. masih sama.. so abaikan..

teringat zaman muda mudi masa kat kuantan.. huk3... tisu sekotak..
rindu berkongsi cerita dgn dak erin.. 
rindu dengan kisah suka duka kami...
rindu dengan aktiviti hujung minggu..shopping+wayang..

sebulan lebih lagi erin da nak bernikah..
dah nak bergelar isteri dah ko rin..
aku ni belajar tak habis2.. gedebush! (masuk dlm air)..
harap kau jadi isteri yang baik..
kalau ade masalah.. 
jangan segan silu bagitau aku..
apa-apa masalah pun..
diulangi.. APA-APA SAJA..
paham kan sendiri ye kawan..

ye.. aku sedih.. sedih sebab tak ada dekat dengan kau waktu kau menangis..
sorry.. tapi tak apa.. handphone kan ade.. walaupn bkn BB.. sigh~~..
kalau boleh dan kalau ada masa lebih..
kita habis kan masa berdua je ok..
hopefully~~ 

No comments: