CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, October 30, 2010

Masak-memasak

minggu ni dengan segala kudrat kerajinan yang ada, aku dan kawan-kawan, aceh dah macam Barney n friends dah aku dengar, ok serius semula, aku dan member2 serumah, masak-memasak segala jenis masakan favourite kami.. huhu.. dia punya sedap sehingga menjilat jari, aku punya lah suka memasak, lagi puas bila member kita makan sampai menjilat jari, walaupunnnnn, hakikat yang sebenar-benarnya aku yang paksa diaorang habiskan.. wakakakaka.. siap ada ugutan lagi, kalau diaorang tak habiskan aku mogok tak nak masak, maka dengan muka cuak lagi terpaksa, mereka pun mengahbiskannya, macam tu lah.. lepas tu habis.. lepas tu dahhh.. ada lagi sebenarnya, tadi aku masak asam pedas ikan kembung, ditambah pulak dengan bendinya, mak oiii... ummmppphhhh.. jangan cakap lah dia punya rasa.. esok akan ada menu lain, tunggguuuuu... bukan u all ok, member serumah, nantikan kemunculan lauk esok hari.. jeng.. jeng.. jeng..

No comments: